سوالاتی در باره ی اگزوز


سوالاتی در باره ی اگزوز



سلام
میخواستم بدونم اگه اگزوز ماشین رو برداریم افت توان پیدا نمیکنه؟چون یه جایی خوندم که باعث تنفس بهتر موتور میشه
و اگر هم یه واشر بین منبع و اگزوز بندازیم چی ؟رو قدرت تاثیر میزاره یا نه



خرید آمپ و ساب

1:

اگه اگزوز برداشته بشه صدای ماشین کل محله رو کر میکنه....


رنوی من ردیفه ؟
صداش از تراکتور هم بیشتر میشه

در حالت کلی اگزوز باید در حالتی باشه که ماشین راحت ترین حالت برای خارج کردن دود رو داره یعنی حتی سر اگزوز هم مهمه که چه شکلی باشه چون توی سرعت بالا باد میپیچه و میره توی اگزوز و قدرت ماشین کم میشه.


*****تصاویر جــــــــــالب خودرویی*****(شکـــــار روز)
کلا خیلی بحثش تخصصیه و معمولا اگزوزی که کارخونه میذاره مناسب ترینه


خرید سیستم برای پراید

2:

من رو پراید اگزوز اسپورت ریموس گذاشتم شتاب خوبی گرفته...و صدایه خفن..!


گیر کردن لاستیک به لبه گلگیر 206

3:

احتمالا منظور اون کسی که این حرف رو زده درست متوجه نشدی شما, چون اگزوز رو که برنمیدارن منبع اول کاتالیزور رو برمیدارن که واسه ماشینهای انژکتوری احتیاج به برنامه ریزی مجدد ECU داره و مصرف رو هم بالا میبره ولی خب تاثیر هم داره روی شتاب ماشین


ریخته شدن رنگ سپر 206

4:

برای اگزوز فقط اط برند سوپر اسپرینت هستفاده کنید.


يه سوال خيلي خيلي فوري... قيمت سيستم


. Wiesmann MF5 دست ساز آلمانی

5:


6:

اگزوزو برداري كلي شتابت ميره بالا اما كلي هرارت و صدا به داخل اطاق ميفرستي

اگه براي مسابقه ميخاي كلا برداريش بعد بزاري خيلي به توانت اظافه ميكنه مخصوصا تو گاز بالا

7:

fبهترین حالت دستکاری اگزوز :
1: نصب هدرزه قیمت برای پراید 160 هزار تومان! مزایا کم شدن دمای موتور شتاب زیاد و قردت بیشتر حدود 20 اسب برای پرایدی که خودش کلا 60 اسب قدرت داره.معایب: مصبرف به صورت جزیی بالا میره و صدای اگزوز بیشتر میشه
2: برداشتن منبع آلودگی هوا اگزوز مزایا: تنفس راحتر ماشین شتاب بیشتر قدرت بیشتر حدود 7 اسب معایب:مصرف بیشتر و خروج الایندهای ماشین به بیرون
در کل هرگونه دستکاری در اگزوز برای خروج راحتره دود قدرت و شتاب ماشینو بالا میبره و مصرف هم همراه او بالا میره

8:

کدوم هدرزیه که 20 اسب اضافه میکنه؟؟
از این خبرا نیست
هدرز و کاتالیست عوض شن و منبع آخر هم از نمونه اسپرت هستفاده بشه نهایتا 10 - 12 اسب اضافه کنه
الکی که کره اسب بیرون نمیده :|

9:


10:

همچین چیزی محاله محال
انگار 20 اسب کمه اونم برا موتور پراید!
شما اگه همچین کاری میتونی بکنی باس بگم دمت گرم رو دس تیونینگ منصوری رو اوردی!

11:


12:

آقا کاتالسیت برداریم برای معاینه فنی مشکلی نداره ؟

13:

سلام دوباره من دارم میگم در مجموع تا 20 اسب مره بالا چون انجام دادم اگه دوس داری بیا بهت نشون بدم که پراید شده نیسان واسه هرکت هتمن باید با دنده2 حرکت کنی یه هوام زیاد گاز بدی رو دنده دو به 3 تیکاف میکشه شتابشم دیوانه وار میشه وقتی گاز میدم تنه صندلی میچسبه اگه کسی همرام باشه
واسه افزایش اسبای ماشین راه زیاده خیلی هم میشه بالا برد با کمترین حزینه ولی همین الان بگم که این کارو حیچ وقت نکنین چون پرایدو پژو ترموز انچنانی ندارن کم میارن
اگه سوالی داشتین یا خاستین ماشینو وهشی کنین پیام بهم بدین در خدمتتون هستم

14:

نه امیر جان
با خیال راحت بردار
الان دیگه چیزی از اون کاتالیست نمونده

15:


16:

دوست عزیز خیلی اغراق آمیز صحبت میکنی.تبديل کاتالیست در خودروهای کم توان داخلی چیزی حدود 2 تا 3 اسب بخار از توان تولیدی کم میکنه که اونم دلیلش کمی کندتر کردن خروجی اگزوزه نه چیز دیگه ای.ضمناً این تبديل کاتالیست همونطور که در تاپیکهای دیگه هم فرمودم بدلیل هستفاده از فلزات گرانبها در ساختارش قیمت بالایی بر ماشین تحمیل کرده و برداشتنش همون ابتدا درست نیست.باید بذارین چند سالی کار کنه تا خاصیت کاتالیزوری خودش رو در احیا/اکسیداسون گازهای خروجی از دست بده بعد برش دارین.


17:


18:

دوستان نظرتون راجع به سر اگزوز چیه؟
ال 90 بدونه سر اگزوز خیلی ستمه از عقب . این سر اگزور 5 تومنیا مشکلی واسه خودرو ایجاد نمیکنه؟
جوشکاری اگزوز چطور باشه خوبه ؟ خال جوش یا فول جوش؟
من صدا نمیخوام بده فقط از این قیافه بیرون بیاد.

و کلا مشکلی واسه خودرو ایجاد نکنه....


19:

سر اگزوز تأثیری در کارایی اگزوز نداره البته بشرطی که خروجی رو تنگتر نکنه! خودش پیچ داره و راحت سفت میشه و جوش نمیخواد.فقط جنس کرومی خوب بگیر تا زود زنگ نزنه..


20:

داداش با پیچ ببندی که سه سوت دزد بردش تازه دوستان خال جوش زدن دزد برده(فکر کنم واقعا از سر اگزوزه خوشش آمده بوده)
مارکه خاصی داره اون جنسه کروم؟؟ چجوری از هستیل تشخیص بدم ...

یه رنگن آخه

21:

منکه 5 سال سر اگزوز کرومی که با پیچ بسته بودم رو کسی ندزدید فقط بعد اون مدت زنگ زد.شما این تاپیک رو ببین بد نیست:
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

22:

یه سوال هم من داشتم این منبع اگزوز ها که قیمتشون 70تا10هزار تومانه آیا مصرف سوخت ماشین را بالا می برند یا نه من که عاشق صداشون هستم صدای ماشین مسابقه ای میدهند؟

23:

منبع 10 هزار تومنی هم مگه هست؟!!
دوستان هیچ منبعی مصرف رو بالا نمیبره چون اصلا تاثیر محسوسی رو مصرف نداره
دلیل بالا رفتن مصرف ترقیب راننده به گاز دادن بیشتر به علت صدای تحریک نماينده هست

من که یه منبع کوپر بستم رو ماشینم واقعا راضی ام(اگه یادتون باشه توی بازی nfs هم بود)
هیچ کسم نمیتونه بهم گیر بده چون روی دور زیر 3000 صداش واقعا کمه و در عین حال زیبا هم هست
ولی وقتی گاز رو میبندی بهش همه وجودم میلرزه از صداش

24:

منبع نیست داداش سر اگزوز منظورشونه که 4500 ای هم هست
منبع کوپره چند فی خورد؟

25:


26:

سلام دوباره من دارم میگم در مجموع تا 20 اسب مره بالا چون انجام دادم اگه دوس داری بیا بهت نشون بدم که پراید شده نیسان واسه هرکت هتمن باید با دنده2 حرکت کنی یه هوام زیاد گاز بدی رو دنده دو به 3 تیکاف میکشه شتابشم دیوانه وار میشه وقتی گاز میدم تنه صندلی میچسبه اگه کسی همرام باشه
واسه افزایش اسبای ماشین راه زیاده خیلی هم میشه بالا برد با کمترین حزینه ولی همین الان بگم که این کارو حیچ وقت نکنین چون پرایدو پژو ترموز انچنانی ندارن کم میارن
اگه سوالی داشتین یا خاستین ماشینو وهشی کنین پیام بهم بدین در خدمتتون هستم

27:

نه امیر جان
با خیال راحت بردار
الان دیگه چیزی از اون کاتالیست نمونده

28:


29:

دوست عزیز خیلی اغراق آمیز صحبت میکنی.تبديل کاتالیست در خودروهای کم توان داخلی چیزی حدود 2 تا 3 اسب بخار از توان تولیدی کم میکنه که اونم دلیلش کمی کندتر کردن خروجی اگزوزه نه چیز دیگه ای.ضمناً این تبديل کاتالیست همونطور که در تاپیکهای دیگه هم فرمودم بدلیل هستفاده از فلزات گرانبها در ساختارش قیمت بالایی بر ماشین تحمیل کرده و برداشتنش همون ابتدا درست نیست.باید بذارین چند سالی کار کنه تا خاصیت کاتالیزوری خودش رو در احیا/اکسیداسون گازهای خروجی از دست بده بعد برش دارین.


30:


31:

دوستان نظرتون راجع به سر اگزوز چیه؟
ال 90 بدونه سر اگزوز خیلی ستمه از عقب . این سر اگزور 5 تومنیا مشکلی واسه خودرو ایجاد نمیکنه؟
جوشکاری اگزوز چطور باشه خوبه ؟ خال جوش یا فول جوش؟
من صدا نمیخوام بده فقط از این قیافه بیرون بیاد.

و کلا مشکلی واسه خودرو ایجاد نکنه....


32:

سر اگزوز تأثیری در کارایی اگزوز نداره البته بشرطی که خروجی رو تنگتر نکنه! خودش پیچ داره و راحت سفت میشه و جوش نمیخواد.فقط جنس کرومی خوب بگیر تا زود زنگ نزنه..


33:

داداش با پیچ ببندی که سه سوت دزد بردش تازه دوستان خال جوش زدن دزد برده(فکر کنم واقعا از سر اگزوزه خوشش آمده بوده)
مارکه خاصی داره اون جنسه کروم؟؟ چجوری از هستیل تشخیص بدم ...

یه رنگن آخه

34:

منکه 5 سال سر اگزوز کرومی که با پیچ بسته بودم رو کسی ندزدید فقط بعد اون مدت زنگ زد.شما این تاپیک رو ببین بد نیست:
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

35:

یه سوال هم من داشتم این منبع اگزوز ها که قیمتشون 70تا10هزار تومانه آیا مصرف سوخت ماشین را بالا می برند یا نه من که عاشق صداشون هستم صدای ماشین مسابقه ای میدهند؟

36:

منبع 10 هزار تومنی هم مگه هست؟!!
دوستان هیچ منبعی مصرف رو بالا نمیبره چون اصلا تاثیر محسوسی رو مصرف نداره
دلیل بالا رفتن مصرف ترقیب راننده به گاز دادن بیشتر به علت صدای تحریک نماينده هست

من که یه منبع کوپر بستم رو ماشینم واقعا راضی ام(اگه یادتون باشه توی بازی nfs هم بود)
هیچ کسم نمیتونه بهم گیر بده چون روی دور زیر 3000 صداش واقعا کمه و در عین حال زیبا هم هست
ولی وقتی گاز رو میبندی بهش همه وجودم میلرزه از صداش

37:

منبع نیست داداش سر اگزوز منظورشونه که 4500 ای هم هست
منبع کوپره چند فی خورد؟

38:


39:

آهان من نفهمیدم
90 تومن داداش.اصله اصل نیست ولی بازم مارکه

40:

آهان من نفهمیدم
90 تومن داداش.اصله اصل نیست ولی بازم مارکه


85 out of 100 based on 85 user ratings 985 reviews

@