جايگزين پيكان از آسيا مي آيد


جايگزين پيكان از آسيا مي آيد



قرارداد توليد خودرو جايگزين پيكان با يك شركت آسيايي تا يك ماه آينده امضاء مي شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو مهندس مير جواد سليماني قائم مقام مدير عامل ايران خودرو دركيفيت و محصول با بيان مطلب فوق گفت: اين خودرو در كلاس A و B ودر دو مدل سدان و هاج بك و با قيمت زير 10 ميليون تومان توليد وبه بازار عرضه خواهد شد.
سليماني با بيان اينكه خودرو جايگزين پيكان مطابق با استاندارد هاي روز دنيا خواد بود، اظهار داشت: اين خودرو مجهز به ترمز ABS، ايربك، استاندارد يورو 3 و داراي مصرف سوخت 6 ليتر مي باشد.
قائم مقام مدير عامل ايران خودرو در كيفيت و محصول ادامه داد: خودرو جايگزين پيكان شش ماه بعداز امضاي قرارداد توليد آن آغاز و ازسال آينده روانه بازار خواهد شد.
وي ظرفيت توليد اين خودرو را سالانه 100 هزار دستگاه عنوان كرد و اظهار داشت: درصورت كشش بازار اين ميزان قابل افزايش است.
سليماني درخصوص برنامه ريزي انجام شده براي ساخت داخل كردن خودرو جايگزين پيكان گفت: خودرو جايگزين پيكان در مرحله اول به صورت سي كي دي توليد و طي مدت يك سال ميزان ساخت داخل آن به 60 درصد خواهد رسيد.
وي سرمايه گذاري لازم براي توليد خودرو جايگزين پيكان را بين چهارتا پنچ ميليارد ريال پيش بيني كرد و اظهارداشت: براي توليد اين خودرو از خطوط توليد موجود دركارخانه استفاده خواهيم كرد و نيازي به ايجاد خط توليد جديد نخواهيم داشت.
قائم مقام مدير عامل ايران خودرو در زمينه اظهارات رئيس هيات مديره ايران خودرو مبني بر احتمال عدم وجود خارجي خودرو ازران قيمت اين شركت گفت: احتمالا اطلاعات ايشان به روز نيست وبراساس برداشت شخصي اعلام نظركرده اند. مديريت جديد ايران خودرو عملگرا است و به دليل تخصصي بودن تيم مديريتي امكان اجراي پروژه درزمان واقعي وجود دارد و به وعده هاي داده شده درزمينه توليد خودرو ارزان قيمت سرموقع تحقق خواهد بخشيد.
وي تاكيد كرد: اجراي بيشتر پروژه ها درگذشته مشمول مرور زمان مي شد كه بعضا زمان و هزينه هاي آن دوتاسه برابر افزايش مي يافت و برخي از پروژه ها نيز تا 5 بار تمديد زماني و بودجه اي شده است و حتي از حالت اقتصادي خارج گرديده است كه اين امر با سياست هاي تيم مديريتي جديدايران خودرو ديگر تكرار نخواهد شد.
سليماني درموردمنتفي شدن توليد خودرو چري خاطر نشان ساخت: توليد خودروچري به دليل مغايريت اساسي آن با استاندارد هاي موجود درايران و به روز نبودن استايل آن به نفع ايران خودرو و كشور نيست واين شركت برنامه اي براي توليد آن نداردو تنها شركت چري دردنيا نيست كه خودرو توليد مي كند بلكه خودروسازان ديگر هستند كه خودرو هاي به مراتب مدرن تر و به روز تر از چري توليد مي كنند.



دفتر چه راهنما

1:

این شرکت آسیائی حتما چینه دیگه ؟ نه ؟ حتما کیفیتش هم 20 ؟!!


کلوپ خودروهای فرانسوی

2:

مگه برنامه نبود پیکان جدید تولید بشه


خودرویی که قوانین فیزیک را می‌شکند

3:

هر دفعه که یه خودرو جدید میزنن میگن جایگزین پیکان و قیمت زیر 10 میلیون بعد که تولید میشه یهو میشه 15-16 میلیون
بعد میان کل امکاناتش رو بر میدارن 12 میلیون میدن
بعد اسمش هم میذارن خدمت به ملت!!!!!!!!!!!


قرص سوخت power pill

4:



سپر کیا اسپورتیج مشکی

5:

شاید میخوان نانو تاتا موتور رو بیارن واقعاً هیچی از اینا بعید نیست.


نیسان ماکسیما 2010


سوال درباره سرویس 20 هزار کبلومتر پرايد

6:

راس میگه برنامه بود یه پیکان جدید تولید بشه عکسشم یدونه ازش اومده بود بیرون !!!


ماشین هایی که باورتون نمیشه که تو ایران باشن!!!

7:

یادش بخیر ال 90 همین ویژگیو داشت برنامه بود قیمت نجومی 4-5 میلیون بدن اما سپس مدتی به 7-8 میلیون و اینم ادامه ی راه ...


8:

خوبه اینم بدونه که تو کشور سازندش بهترین نوعش ، قیمتش 4000 یورو هستش ، اونم با اون وضع درآمدی اونها ...
برای خودمون متاسفم ...

متاسفم چون میبینم تو اکثر کشورها قانونه که بی کفیت ترین (اگه بشه فرمود !) و سطح پایین ترین ماشینشون هم ترمز ABS و ایربگ رو حتما باید داشته ، باشه چون مسئله جونه آدمه ، اما برا ما این امکانات روی ماشین مایه داراست ، چون گویا جون اونا با ارزش تره یا خونشون از ما رنگین ر !!!! ....


9:


10:

فكر نميكنم جايگزين پيكان باشه !!! ولي به هر حال بالاي 10 تومن قيمتشه مگر اينكه هيچ امكاناتي نداشته باشه .

( مثلا ترمز و فرمون با عنوان آپشن ها باشن ) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!

11:

این جور موقع ها چس میگن ؟ هر دم از این در باغی میرسدو اینا !!

12:

خدا آخر و عاقبت مارو با این خادما بخیر کنه.

13:

خدا آخر و عاقبت مارو با این خادما بخیر کنه.


59 out of 100 based on 44 user ratings 769 reviews

@